Teknik-Teknik Semulajadi Untuk Lelaki Tahan Lama di Ranjang, Nombor 1 paling Berkesan Dengan Garuda Series

Terdapat pelbagai teknik dan petua turun-temurun yang telah digunakan sejak zaman nenek moyang terdahulu. Kebanyakkan petua ini merupakan hasil daripada bahan-bahan alami yang terdapat disekeliling kita. Hari ini, Garuda Series Gerik ingin berkongsi beberapa petua semulajadi yang boleh digunakan oleh para lelaki diluar sana untuk lebih tahan lama diranjang.



Petua 1 : Sapukan Minyak Garuda Series dan nikmati hasilnya

Oleskan minyak Garuda Series disekitar zakar sambil lakukan urutan mengikut teknik-teknik yang betul yang telah ditunjukkan oleh ejen-ejen Garuda Series. Dengan mengoles minyak Garuda Series, ianya bukan sahaja mampu memberikan saiz idaman lelaki, malah turut mampu kekal lama ketika mendayung di ranjang.



Petua 2: Menggunakan Gambir Kudat atau Gambir Sarawak


Ambil gambir Kudat atau gambir Sarawak dengan air dan kemudian, sapukan kedua-duanya dibahagian kepala zakar sahaja. Diingatkan supaya jangan disapukan terlalu banyak kerana perkara ini boleh mengakibatkan zakar terus tegang tanpa memancutkan air mani dalam masa yang amat panjang. Campuran bahan ini seeloknya disapukan 20 minit sebelum menggauli isteri anda.



Petua 3 : Menggunakan Kacang Kulai Hitam

Sediakan sedikit kacang Kulai Hitam yang kebiasaannya boleh dibeli dikedai jamu atau toko ubat cina, lalu tumbuk hingga lumat. Campurkan hasil tumbukan itu dengan sedikit air hingga sebati dan sapukan sedikit pada zakar secara perlahan-lahan selama 5 hingga 8 minit sebelum bersama isteri melayari bahtera rumahtangga.



Petua 4 : Menggunakkan biji Kapas dan sesudu Minyak Jarak

Ambil 10 butir biji kapas dan satu sudu minyak jarak. Tumbuk biji kapas terbabit sehingga lumat lalu gaulkan bersama minyak jarak sehinggalah sebati. Sapukan minyak ini pada permukaan zakar dengan menggurutnya perlahan-lahan selama 5 hingga 8 minit sebelum berjima' dengan pasangan.



Petua 5 : Teknik Tahan Nafas

Jika anda merasakan anda bakal mengalami klimaks dan air mani sudah berada dihujung kepala takuk, maka tariklah nafas anda sepanjang-panjangnya  dan berhenti seketika dalam beberapa saat yang anda mampu dan apabila hendak keluar lagi, tariklah nafas lagi. Lakukan hingga berulang-ulang kali sehingga anda dan pasangan anda dapat menikmati klimaks dengan lebih puas dan lama.



Petua 6 : Kuning Telur, Bawang Merah & Bawang Putih

Sediakan kuning telur, letak sebuku bawang merah, sebuku bawang putih lalu campurkan sedikit air. Panaskan sehingga mendidih. Makan masakan berkenaan pada waktu Asar, beberapa jam sebelum makan petang / malam.



Petua 7 : Hempedu Ayam Jantan

Sediakan hempedu ayam jantan, lalu gosok-gosokkan disekitar lubang zakar serta kawasan sekelilingnya kira-kira 5 minit sebelum bersama pasangan.



Petua 8 : Bawang Merah & Kuning Telur

Sediakan secawan bawang merah, sebiji kunung telur lalu hancurkan bawang merah dan kacau sehingga sebati. Minum campuran berkenaan pada jajaran tiga pagi secara berturut. Selain produk Garuda Series, petua ini juga dipercayai mampu memekatkan air mani, maka dengan pekatnya air mani, lebih lewatlah ianya keluar.



Petua 9 : Limau Pulut & Lada Sulah

Sediakan limau pulut dan lada sulah, lalu pipiskan sehingga halus lalu makan semasa mahu bersama dengan pasangan. Teknik ini juga dipercayai mampu melewatkan proses pengeluaran air mani.



Petua 10 : Hati Kambing yang telah di 'kasi'.

Orang tua-tua dahulu juga ada mengatakan bahawa dengan memakan hati kambing yang telah di 'kasi' boleh menahan air mani daripada terpancut awal.



Petua 11 : Akar Pinang Muda & Daun Tapak Gajah

Cabut dan sediakan segenggam pinang muda yang berusia 2 tahun ke bawah, lalu rebuskan bersama segenggam daun tapak gajah sehingga air tinggal setengah daripada periuk. Tapis dengan kain dan embunkan semalaman. Sebelum diminum air tapisan berkenaan, digalakkan mengunyah asam keping bagi mengurangkan rasa payau. Amalkan sehari sebelum bersama pasangan. Daun Tapak Gajah kebiasaan ditemui di pinggir hutan dan berebntuk seperti tapak gajah.



Oleh itu, hubungi http://www.wasap.my/+60134176704 untuk mengetahui maklumat lanjut berkenaan produk Garuda Series serta keberkesanannya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Teknik Urutan Batin (Foreplay) Suami Isteri Dengan Menggunakan Minyak Garuda Series

Teknik Urutan Membesar dan Memanjangkan Zakar Dengan Garuda Series

Penerangan Produk Garuda Series 3.0 Men's Oil