Penerangan Produk Garuda Series 3.0 Men's Oil


 
GARUDA SERIES 3.0 MEN'S OIL (100ml / 50 ml)

- Diformulasikan daripada tumbuh-tumbuhan herba dan semulajadi, minyak ini mampu memberikan momentum hebat dalam membaik pulih zakar, sistem reproduksi lelaki secara ekslusif dengan tindakan alami.

- Minyak ini mampu merawat pelbagai masalah zakar dengan penggunaan 7 hari secara berturut-turut tanpa berlaku proses ejakulasi & penggunaan sekerap 3 kali seminggu.

- Didatangkan dengan dua jenis botol yang berbeza isipadu iaitu botol 100 ml (seperti gambar yang tertera diatas & mampu bertahan sekurang-kurangnya 2 bulan, bergantung kepada penggunaan) dan juga botol 50 ml (edisi travel pack).



 
GARUDA WASH 100ml

- Pencuci zakar ini diformulasikan daripada ekstrak haruman peach dan serai, amat wangi untuk digunakan sebagai pencuci peribadi sang teruna.

-Pencuci yang wajib dimiliki oleh insan bernama lelaki ini didatangkan dengan travel pack dalam bentuk cecair, dan amat mudah dibawa ke mana-mana sahaja!

- Pencuci cecair pilihan lelaki macho ini juga berfungsi serta mampu mengatasi masalah zakar yang lemah dan juga gatal-gatal.



SABUN PACAK ASLI (80 gram)
 
- Sabun yang diformulasikan dengan ekstrak tumbuh-tumbuhan seperti serai ini mampu memberikan kesan yang optimum dalam kesihatan zakar seseorang.
 
- Sabun dalam bentuk ketul ini mampu menghidupkan zakar dan berperanan sebagai agen pembersih zakar yang ekslusif seumpanya buat jejaka milennia ini, selain mampu mencerahkan zon private lelaki.
 
- Sabun yang diekstrak dengan haruman serai ini juga mampu membersihkan dan memberi kesan maksimum jika digunakan bersama Garuda Series Men's Oil (dibasuh seperti biasa & biarkan selama 3 minit sebelum proses bilasan bermula).
 
 
 
 
PACAK BOOSTER (30ml)
 
- Pacak Booster berperanan sebagai agen penjagaan bahagian private lelaki secara mingguan dan berkala.
 
- Kebiasaannya, Pacak Booster ini digunakan setelah masalah zakar dapat diatasi.
 
- Pacak Booster juga berfungsi sebagai follow-up dan penggunaan yang maintain selepas habis penggunaan Minyak Garuda Series.
 
 
Untuk maklumat lanjut, video-video cara penggunaan dan kemaskini-kemaskini promosi terkini, ikuti laman sosial yang dinyatakan dibawah ini:
 
Wechat ID : garudaseriesgerik
Instagram : @aydeneidlanqaiser
Facebook Page : @garudaseriesgerik (https://www.facebook.com/garudaseriesgerik/)
Tumblr : garudaseriesgerik (garudaseriesgerik.tumblr.com)
Twitter : @Zack_Danial85 (https://twitter.com/zack_Danial85)
 







 
 
 
 



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Teknik Urutan Batin (Foreplay) Suami Isteri Dengan Menggunakan Minyak Garuda Series

Teknik Urutan Membesar dan Memanjangkan Zakar Dengan Garuda Series