Teknik Urutan Batin (Foreplay) Suami Isteri Dengan Menggunakan Minyak Garuda Series


Bertemu sekali lagi didalam posting yang terbaru. Kali ini, Garuda Series Gerik akan membawakan teknik-teknik berkesan dalam urutan batin antara hubungan suami dan isteri dengan menggunakan minyak Garuda Series 3.0 ini.

Umum mengetahui, terdapat pelbagai teknik asas dalam melakukan urutan batin (foreplay) dan ianya sangat penting dikalangan suami isteri untuk memperolehi titik kepuasan nafkah batin. Oleh itu, hubungan suami isteri tidak lari daripada soal amalan urut mengurut ketika bersetubuh untuk memperolehi kepuasan nafkah batin pada tahap yang memuncak.



Mengikut kajian pakar, seeloknya setiap pasangan mengadakan urutan persetubuhan adalah 3 kali seminggu. Ini menjadikan jumlah minima urutan persetubuhan setiap pasangan adalah 12 kali sebulan, dengan mengambil kira waktu isteri datang bulan selama seminggu atau lebih setiap bulan.

Menurut Islam, isteri adalah ibarat ladang untuk suaminya. Si suami boleh boleh buat apa sahaja bersama atau kepada isterinya. Selagi mana tidak melibatkan lubang dubur atau bersama ketika isteri datang haid. Islam melarang pasangan bersama ketika haid dan dubur kerana ia adalah kotor dan boleh mendatangkan mudarat.

Oleh itu, panduan posisi urutan seks dalam Islam amatlah mudah. Asalkan tidak bersama ketika haid, tidak melibatkan dubur dan jangan berbogel ketika bersama. Islam tidak melarang pasangan menggadakan hubungan seks, diatas katil, diatas kerusi, diatas sofa, didalam kenderaan, di dapur, di tepi dinding, dilantai, asalkan panduan diatas dipatuhi beserta dengan doa dan adab-adab ketika berjimak dan selepas berjimak.

Tambahan pula, pasangan berhak memilih pelbagai jenis posisi urutan persetubuhan ketika melakukan hubungan seks. Mempelbagai posisi urutan persetubuhan dapat menghilangkan rasa bosan pasangan selain demi memudahkan isteri mencapai titik kepuasan atau klimaks dengan mudah.

Pelbagai teknik dibolehkan samada sang Suami boleh diatas, isteri boleh diatas atau boleh melapik punggung isteri dengan bantal dan banyak lagi. Titik kepuasan atau dipanggil G-spot setiap wanita adalah berbeza. Oleh itu, lelaki harus pandai mencari G-spot wanita dan cepat bermula dari tarikh perkahwinan. Selain itu, tujuan mencari titik urut kepuasan pasangan atau G-spot ini dilakukan agar tidak mendatangkan kemarahan jika isteri tidak mendapat kepuasan urutan ketika melakukan hubungan seks.



Berbagai teknik dalam urutan persetubuhan (foreplay) dengan menggunakan Minyak Garuda Series 3.0

Oleh itu, Garuda Series 3.0 iaitu sebuah produk yang ekslusif, diformulasikan khusus untuk kaum lelaki yang memerlukan rawatan alternatif dalam usaha mengatasi masalah penyakit kelelakian serta penyakit lemah tenaga batin.

Oleh itu, gaya urutan dengan menggunakan Minyak Garuda Series 3.0 ketika melakukan foreplay persetubuhan amatlah digalakkan, tidak hanya menggunakan teknik urutan yang sama tanpa menggunakan minyak urutan yang berkesan, kemungkinan besar perasaan bosan antara anda dengan pasangan anda akan timbul.

Oleh kerana itu, bagi pasangan suami isteri yang mengimpikan kenikmatan persetubuhan itu tetap selalu dirasakan, keduanya akan sentiasa mencari teknik urutan persetubuhan dengan menggunakan minyak yang berkesan atau cara-cara urutan yang baru yang lebih memberahikan dalam melakukan persetubuhan, agar keduanya akan mendapat kehangatan dalam hubungan dan menjadi pengikat antara hubungan suami dan isteri sepanjang masa.



Kelebihan urutan persetubuhan pelbagai gaya dengan menggunakan Minyak Garuda Series 3.0:

1. Berupaya menghilangkan perasaan bosan akibat teknik yang sama tanpa minyak urut.
2. Berupaya menaikkan keinginan untuk bersetubuh antara pasangan.
3. Berupaya meningkatkan berahi pasangan ketika hubungan diranjang.
4. Berupaya membesarkan saiz alat kelamin pasangan anda.
5. Berupaya menghasilkan benih yang subur dan memperolehi kehamilan.

6. Berupaya mengatasi masalah lemah syahwat, mati pucuk serta lemah tenaga batin dikalangan para suami.
7. Sang suami dapat merealisasikan kepuasan sang isteri dengan zakar yang besar, panjang, padat, keras dan mampu tembak jauh.
8. Sang isteri dapat merasai pengalaman suami yang mampu mendayung dan bertahan lebih lama ketika melayari bahtera berahi.

Isteri-isteri adalah seperti kebun tempat kamu bercucuk tanam, maka datangilah kebun tempat kamu bercucuk tanam itu dari mana sahaja yang kamu kehendaki

(Al-Baqarah:223)

Tujuh gaya urutan persetubuhan sebagai panduan dengan menggunakan Garuda Series 3.0.



1. Gaya urutan GS3.0 secara berhadap-hadapan.
2. Gaya urutan GS3.0 ketika suami diatas.
3. Gaya urutan GS3.0 ketika isteri diatas.
4. Gaya urutan GS3.0 duduk berhadap-hadap.
5. Gaya urutan GS3.0 bersetubuh dari belakang.
6. Gaya urutan GS3.0 di atas kerusi.
7. Gaya urutan GS3.0 ketika berlutut.


1. Gaya urutan GS3.0 secara berhadap-hadapan

Teknik urutan persetubuhan ini dikerjakan oleh kedua belah pihak saling berhadap-hadapan dengan olesan menggunakan minyak Garuda Series 3.0 ke sekeliling zakar suami selama beberapa minit sebelum sang suami memasukkan zakarnya ke dalam faraj sang isteri. Setelah itu suami isteri dapat melakukan aktiviti secara seimbang.

2. Gaya urutan GS3.0 ketika lelaki diatas.

Teknik urutan persetubuhan dengan menggunakan minyak Garuda Series 3.0 dioleskan ke zakar suami selama beberapa minit bagi menambah berahi dalam perhubungan sebelum sang isteri telentang dengan kaki terbuka,di bawah pingulnya dapat diletakkan bantal untuk memudahkan zakar suami dimasukkan dengan lebih dalam. Apabila zakar suami yang telah tegang telah masuk, maka isteri dapatlah dirapatkan supaya gesekan zakar yang lebih padat dapat dirasakan.

3. Gaya urutan GS3.0 ketika isteri diatas.

Teknik urutan persetubuhan ini suami bersikap tenang,sedangkan isteri memainkan peranannya.Teknik ini sesuai untuk suami yang uzur atau kurang sihat. Sebelum sang isteri berada diposisi atas, sang isteri akan mengoles minyak Garuda Series 3.0 dahulu ke sekeliling zakar suami selama beberapa minit bagi menghadirkan perasaan berahi sang suami. Dengan posisi ini tangan suami dapat aktif meraba tubuh isterinya supaya cepat terangsang,sedangkan bagi suami sendiri akan dapat melambatkan keluarnya air mani. Dalam cara ini, peluang memproleh kehamilan adalah kurang sebab air mani yang di pancutkan akan keluar dari farajnya.

4. Gaya urutan GS3.0 duduk berhadap-hadap.

Teknik urutan persetubuhan ini dapat dilakukan dengan duduk berhadap-hadapan. Isteri akan melumurkan minyak Garuda Series 3.0 ke zakar suami manakala suami boleh juga melumurkan ke kawasan titik G-spot sang isteri. Isteri pula akan duduk pada peha suaminya sambil membukakan pehanya. Dengan posisi ini keduanya akan dapat saling mengurut badan masing-masing dalam keadaan berciuman, bercumbuan atau memujuk rayu untuk menambah seri kenikmatan semasa berhubungan.

Posisi urutan persetubuhan ini dapat memuaskan nafsu kepuasan kepada kedua suami isteri.Keuntungan cara ini ialah bagi suami yang mempunyai kemaluan yang agak pendek, maka zakarnya akan dapat masuk sampai ke dalam.Sedangkan bagi suami yang mempunyai kemaluan yang agak panjang,ia akan dapat mengendalikan menurut kemahuannya. Namun, kemungkinan untuk hamil dengan cara ini agak sukar.

5. Gaya urutan GS3.0 dari belakang.

Teknik urutan persetubuhan ini dapat dilakukan selepas keduanya melumurkan minyak Garuda Series 3.0 semasa proses foreplay apabila keduanya miring atau isteri menunggang sambil menundukkan kepala sedangkan suami duduk dari belakang. Keadaan demikian suami dapat lebih nikmat dan biarpun jika isteri dalam keadaan hamil.

6. Gaya urutan GS3.0 duduk di atas kerusi.

Teknik urutan persetubuhan ini merupakan salah satu cara yang sangat berguna, dimana ssang uami duduk diatas kerusi sedangkan sang isteri duduk berhadapan di atas peha suaminya. Keuntungan cara ini dapat memberikan kepuasan urutan apalagi ketika melumurkan minyak Garuda Series 3.0 kepada kedua belah pihak semasa proses berkelamin.

7. Gaya urutan GS3.0 secara berlutut.

Dalam posisi ini pihak isteri mengambil sikap berlutut serta menahan badannya dengan sikunya beralaskan bantal atau lantai. Suami kemudian berlutut pula di belakang dengan memasukkan zakarnya yang telah dilumurkan dengan minyak Garuda Series 3.0 semasa proses foreplay sambil memeluk pinggang isterinya. Cara urutan persetubuhan ini sesuai sekali dilakukan pada saat isteri dalam keadaan hamil, sehingga perut isteri tidak bertindih.

Disamping cara-cara mengurut ketika bersetubuh yang telah dikemukakan di atas,sebenarnya masih banyak lagi cara urutan bersetubuh yang lain. Biasanya dapat di kembangkan oleh pihak suami dan isteri yang telah berpengalaman dalam melakukan persetubuhan.



Untuk mendapatkan maklumat terkini, gambar-gambar testimoni dan video-video teknik urutan zakar yang berkesan, lawati laman sosial berikut:

Kedai Shopee : https://shopee.com.my/aydeneidlanqaiser



Wechat ID : garudaseriesgerik



Facebook Page : @garudaseriesgerik (https://www.facebook.com/garudaseriesgerik/)

Follow Twitter : @Zack_Danial85 (https://twitter.com/Zack_Danial85

Follow Instagram : @aydeneidlanqaiser (http://instagram.com/aydeneidlanqaiser)

Follow Tumblr : https://garudaseriesgerik.tumblr.com




Ulasan

  1. Siapa suami berminat nak saya urut bini anda WhatsApp ke 01128462798

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Teknik Urutan Membesar dan Memanjangkan Zakar Dengan Garuda Series

Penerangan Produk Garuda Series 3.0 Men's Oil