Teknik Urutan Membesar dan Memanjangkan Zakar Dengan Garuda Series

Selamat bertemu kembali kepada lelaki sejati diluar sana. Selamat datang ke laman rasmi Garuda Series Ejen Gerik ahhh ahhh ahhh



Seperti yang telah diberitahu sebelum ini, Garuda Series Ejen Gerik akan memberitahu para pembaca teknik-teknik berkesan dalam usaha memanjangkan dan membesarkan saiz aset kelelakian anda. Namun, haruslah diingatkan disini bahawa teknik-teknik yang akan diberitahu ini memerlukan kesabaran dan ketekunan yang tinggi. Proses urutan ini memerlukan masa yang amat lama dan berbulan-bulan, namun, dengan bantuan Minyak Garuda Series ini, proses ini boleh dipercepatkan. Sokongan para isteri terutamanya amatlah perlu bagi memastikan kesejahteraan bersama.

Pada masa kini, terdapat banyak proses dan prosedur mudah untuk membesarkan zakar, seperti inject dan vacuum pump, yang menjanjikan masa pembesaran yang singkat dan merbahaya. Jika anda berterusan menggunakan teknik-teknik ini, risiko untuk mengalami mati pucuk dan tidak dapat melakukan aktiviti kelamin akibat zakar yang tidak berfungsi lagi.



Untuk pengetahuan pembaca yang budiman, zakar lelaki mempunyai banyak selerakan urat, dan hanya 3 urat sahaja yang utama, manakala urat-urat yang lain adalah terlalu halus dan amat rencam. Oleh itu, perlulah difahami jika sebarang aktiviti kekasaran dan paksaan boleh membuatkan zakar anda menjadi mati pucuk atau sudah tidak berfungsi lagi. Perkara ini perlulah diambil peduli dan tidak sesekali memandang remeh akan hal ini.

Tentu kebanyakkan daripada pembaca mengimpikan saiz zakar sebesar 6 hingga 7 inci kan? Oleh itu, anda haruslah bersabar kerana proses ini memerlukan sebuah kesabaran yang cukup tinggi dan jangan terlalu gopoh gapah.



Sebelum memulakan teknik urutan, anda perlulah membersihkan zakar, mencukur segala bulu-bulu disekeliling zakar dan kantung scrotum, lalu basahkan zakar dengan air suam, atau sedikit panas juga tidaklah mengapa, kerana dengan menyapu sesuatu yang berhaba dapat mengembangkan urat-urat disekeliling zakar.

Selepas itu, oleskan Minyak Garuda Series disekitar zakar anda untuk memulakan teknik urutan. Minyak Garuda Series ini bersifat amat muda menyerap ke dalam lapisan kulit pada permukaan zakar, selain mempunyai 1,001 rahsia khasiat yang terpendam.



 Ini kerana minyak Garuda Series diformulasikan 100% daripada bahan-bahan semulajadi dan alami, tanpa pengaruh bahan kimia dan juga lemak haiwan. Sapukan Minyak Garuda Series tersebut disekeliling zakar, paha dan bawah zakar sehingga ke paras lubang dubur anda.



Untuk teknik mengurut, gunakan jari anda, lalu tarik daripada lubang dubur, sentuh dan rasai urat besar yang merupakan urat sambungan zakar ke dubur. Urat tersebut merupakan asalah daripada urat tulang belakang . Tekan daripada pangkal urat dibahagian lubang dubur tersebut sehingga ke hujung zakar.

Perlulah diingat, semasa proses menekan dan mengurut daripada pangkal batang sehingga ke telur, jari anda perlu segera menggengam sehingga bergerak ke hujung pangkal zakar dalam keadaan menarik. Proses ini perlulah dilakukan beberapa kali dengan berhati-hati dan penuh lemah lembut.

Kemudian, tekan dan mula mengurut urat-urat daripada lutut dikiri dan kanan sehingga ke pangkal paha, lalu tekan di atas ari-ari. Semasa mengurut daripada lutut sehingga ke pangkal paha dan anda merasai pedih urat, ini bermakna urat anda telah masuk angin dan proses ini perlu dilakukan sebanyak 10 kali berulang.

Selepas itu, gunakan jari anda dan tarik perlahan-lahan kepala zakar dengan tangan kanan, kemudian, lurutkan daripada kawasan kepala zakar sehingga ke kantung zakar berkenaan. Urut sehingga ke kantung zakar seperti anda sedang membuang air perahan, tetapi jangan terlalu kuat kerana jika terlalu kuat, anda akan merasai sengal-sengal urat. Proses ini perlu diulang sebanyak 10 kali. Tambah olesan minyak Garuda Series andai anda merasai tidak licin atau permukaan sudah kesat.



Terakhir sekali, turunkan kepala zakar dengan tangan anda masih memegang kepala zakar, urutkan daripada pangkal zakar sehingga ke kepala zakar. Lakukan proses ini sebanyak 20 kali. Haruslah diingat, semakin kerap anda mengurut, anda akan merasai kebas. Oleh itu, janganlah ditarik atau rentap terlalu kuat kerana perkara ini hanya akan memutuskan urat-urat yang halus sahaja, cukup hanya sentuhan lembut sudah memadai sahaja untuk proses urutan ini.

Suka diingatkan bahawa dalam seminggu, gunakan tiga atau empat hari untuk proses urutan ini dan janganlah terlalu kerap, kerana risikonya matlah tinggi. Lakukan perlahan-lahan, dapatkan sokongan isteri dan haruslah bersabar dalam menempuhi cabaran bersama.

Percayalah dengan berkat kesabaran dan rajin, dibantu dengan olesan Minyak Garuda Series ini, anda bakal mampu tersenyum dalam melihat hasil ukuran yang diidamkan kelak. Biar sedikit, lama-lama jadi besar dan power. Yakin, sabar, rajin dan doa itulah tanda kejayaan.



Sila amalkan Minyak Garuda Series selal untuk keputusan dan saiz yang memberangsangkan. Jangalah terlalu gopoh dan sila lah beri ulasan / komen / pertanyaan anda untuk manfaat kita bersama. Biar usaha kita membuahkan hasil, agar tidak sia-sia selama ini kita berusaha.

Untuk mendapatkan maklumat terkini, gambar-gambar testimoni dan video-video teknik urutan zakar yang berkesan, lawati laman sosial berikut:

Whatapps : http://www.wasap.my/+60134176704

Wechat ID : garudaseriesgerik atau scan QR code ini



Facebook Page : @garudaseriesgerik (https://www.facebook.com/garudaseriesgerik/)

Follow Twitter : @Zack_Danial85 (https://twitter.com/zack_Danial85)

Instagram : @garudaseriesgerik (https://www.instagram.com/garudaseriesgerik/)

Tumblr : https://garudaseriesgerik.tumblr.com/

Subscribe Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UC5OjGNEk-XP7_IQY3dQl4wg

LINE ID : garudaseriesgerik

Beetalk : garudagerik2018

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Teknik Urutan Batin (Foreplay) Suami Isteri Dengan Menggunakan Minyak Garuda Series

Penerangan Produk Garuda Series 3.0 Men's Oil