Tampil Hebat Dengan Garuda Series di Hari Raya


Menjelangnya Hari Raya Aidilfitri bukan sahaja terkenal dengan hidangan-hidangan lazat, tetapi juga pelbagai pakaian yang indah-indah dan cantik-cantik. Hidangan yang menyelerakan telah membuatkan anda sukar sekali buat anda untuk menolak ‘dugaan’ tersebut bukan?

Pabila tamatnya bulan suci Ramadan, maka bermulalah episod ‘balas dendam’ dengan memakan pelbagai juadah makanan yang lazat dan telah tersedia di Hari Raya. Maka pad akhirnya, anda sendiri yang merungut berat badan bertambah selepas raya dan pakaian raya tidak lagi muat untuk dipakai.

Tetapi jangan risau, Garuda Series Gerik ada beberapa tip yang boleh anda gunakan bagi mengekalkan kelangsingan anda selepas hari raya ini.



1. SUSUN WAKTU PERMAKANAN DAN OLESKAN MINYAK GARUDA SERIES JIKA BERKELAPANGAN

Sistem usu didalam perut telah direhatkan setelah berpuasa selama sebulan. Bayangkan keadaan perut anda yang telah lama berehat dan secara mengejut diberi makanan yang banyak tanpa henti. Cadangan kami, rancang pemakanan anda dengan makan secara berperingkat.

Jangan makan dalam kuantiti yang banyak pada hari raya pertama. Beri masa untuk perut anda kembali beroperasi secara normal. Anda boleh mengambil masa untuk menyapu dan mengoles minyak garuda series pada waktu ini ketika perut kenyang bagi melancarkan pergerakan darah disekitar kawasan alat sulit lelaki.



2. KONSEP 20 MINIT DAN REHATKAN BADAN SEKETIKA BERSAMA GARUDA SERIES

Untuk pengetahuan anda, ia mengambil masa lebih kurang 20 minit untuk perut mula menghadamkan makanan. Jadi mulakan setiap rumah terbuka dengan hidangan yang agak seimbang dan cuba makan perlahan-lahan. Jangan gelojoh. Hidangan “seimbang” itu bagaimana pula?

 Cari sumber karbohidrat segenggam (nasi, ketupat etc), sumber protein yang baik (ayam masak merah, daging rendang) dan sayur. Lepas tu baru makan manisan “sedikit”. Jika ada masa, lakukan aktiviti 'bersama' isteri/ pasangan ataupun minta isteri / pasangan untuk menyapukan olesan minyak Garuda Series supaya anda kekal bertenaga dihari raya ini.



3. ELAK MAKANAN MANIS DAN BERSIHKAN OLESAN DENGAN SABUN PACAK ASLI

Tahukah anda, tidaklah sukar untuk anda kekal kurus dan tidak terlihat gemuk dihari raya ini? Anda hanya perlu elakkan makanan mengandungi gula berlebihan yang sememangnya taboo buat anda yang ingin mengekalkan keadaan tubuh badan.

Sebolehnya kurangkan makan kuih raya yang banyak, dan elak dari meminum air yang bergas dan kordial. Banyakan  meminum air kosong. Selepas mengoles minyak garuda series, bersihkan dengan Sabun Pacak ASli supaya anda kekal bersih dan kemas.



4. SUMBER PROTEIN ANDA

Amat diigalakkan supaya anda mengambil makanan dari sumber protein seperti daging ayam dan ikan. Protein boleh mempertingkat kadar metabolisma tubuh kerana tubuh perlu lebih tenaga untuk mencerna makanan protein berbanding karbohidrat. 

Makan makanan dari sumber karbohidrat yang sihat seperti seperti sayur-sayuran. Jangan makan terlalu banyak makanan yang berkarbohidrat tinggi. Sumber protein 'anda' iaitu air mani juga boleh dipertingkatkan dengan penggunaan produk Garuda Series.



5. GUNAKAN MANGKUK YANG KECIL

Gunakan pinggan/mangkuk yang kecil ketika mengambil makanan. Ini merupakan cara disiplin yang dikatakan mampu mengawal saiz makanan yang anda ambil. Jika anda menggunakan pinggan yang besar pasti kuantiti makanan yang diambil juga bertambah banyak.



6. SENAMAN RINGKAS BERSAMA GARUDA SERIES USAH DILUPAKAN

Senaman ringkas ini adalah suatu perkara paling wajib untuk kekal sihat. Curilah masa setidak-ridaknya 15 minit setiap hari untuk anda lakukan senaman ringkas di rumah. Lakukan senaman anda secara berjadual bersama pasangan anda.

Anda boleh juga meminta pasangan untuk mengoles minyak Garuda Series ketika waktu senggang serta lakukan aktiviti intim bersama pasangan jika tiada tetamu yang hadir supaya anda kekal hebat dan perkasa di hari raya. Selain itu, kekal aktif apabila anda hadir ke rumah-rumah terbuka, seperti menolong tuan rumah menghidangkan air dan sebagainya. Tidak salah bukan?



Di kesempatan ini, kami daripada Garuda Series Gerik ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin.

Hubungi http://www.wasap.my/+60134176704 untuk mengetahui maklumat lanjut berkenaan produk Garuda Series serta keberkesanannya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Teknik Urutan Batin (Foreplay) Suami Isteri Dengan Menggunakan Minyak Garuda Series

Teknik Urutan Membesar dan Memanjangkan Zakar Dengan Garuda Series

Penerangan Produk Garuda Series 3.0 Men's Oil