Amalan Semulajadi Untuk Sang Lelaki Hebat Di Ranjang


Salam sejahtera kepada semua pembaca blog 'Garuda Series Gerik' yang ingin mengetahui serba sedikit amalan-amalan lelaki diseluruh rantau Asia Tenggara mahupun di Siberia dan juga amalan semulajadi lelaki Amerika Selatan.

Menjadi  seorang lelaki yang hebat di ranjang adalah satu kelebihan yang tidak dapat dipadankan dengan nilai intan permata. Hebat diranjang bermakna anda berjaya menggembirakan dan membahagiakan, lebih-lebih lagi bagi pasangan anda.

Namun, menjadi tidak gagah di atas ranjang ketika mendayung adalah sebuah mimpi ngeri yang sebenarnya mahu dielakkan seorang insan bernama lelaki, dalam usaha anda untuk menjadi lelaki perkasa dan tahan lama di ranjang.


 

Oleh itu, bagi mengatasi masalah keperibadian lelaki yang mencengkam kebanyakkan golongan lelaki diluar sana, terdetik hati untuk berkongsi pelbagai kaedah yang boleh dicuba dan digunakan demi mengekalkan kehebatan sang lelaki di ranjang. Antaranya menerusi amalan semulajadi yang menjadi amalan tradisi turun temurun semenjak zaman nenek moyang kita lagi.

Antara amalan semulajadi yang terkemuka di dunia yang sering dikaitkan dengan kehebatan lelaki di ranjang ialah Tongkat Ali, Yohimbe, Ginkgo Biloba, Ginseng Siberia dan Garuda Series.



1.Tongkat Ali
Tumbuhan ini kebiasaannya ditemui di kawasan Hutan Hujan di Asia Tenggara dengan nama saintifiknya Eurycoma longfolia. Herba ini terkenal sejak lama di kalangan masyarakat Melayu sebagai tonik seks yang berfungsi menguatkan tenaga batin lelaki.
Ia kini dikomersialkan dalam pelbagai bentuk seperti pil, kapsul, campuran minuman dan kopi membabitkan pelbagai jenama.
Herba warisan alam Melayu ini tidak sahaja diproses dan dikeluarkan syarikat tempatan, malah pelbagai organisasi antarabangsa.


2. Yohimbe
Tumbuhan semulajadi ini terdiri daripada bahan-bahan kulit kayu Corynanthe. Yohimbe ini amat terkenal di kalangan penduduk Amerika Selatan. Ia digunakan untuk meningkatkan keinginan, kemampuan dan ketahanan seksual serta merawat masalah mati pucuk.
Keupayaannya mengalirkan darah ke semua anggota badan, termasuk zakar serta membesarkan saiznya menyebabkan pengamal Yohimbe sentiasa dikagumi.
Amalan menggunakannya secara berterusan untuk tempoh masa panjang dikatakan dapat menguatkan, membesarkan dan mengekalkan ereksi atau ketegangan zakar lebih lama.
Tetapi awas! Pengambilannya pada kuantiti berlebihan dikatakan boleh mengakibatkan pelbagai kesan sampingan, termasuk sakit kepala, tekanan darah tinggi dan insomnia. Malah, dos mencecah 40 miligram setiap hari memungkinkan seseorang mengalami halusinasi.

3. Ginkgo Biloba

Tumbuhan kuno ini telah lama ditemui di China sejak 5,000 tahun lalu, herba ini amat popular. Malah kini ia menjadi bahan makanan kesihatan terkemuka di Amerika Syarikat dan Eropah.
Gingko Biloba dikatakan mengandungi beberapa bahan kimia unik yang mampu meningkatkan aliran darah ke otak, tangan, kaki dan zakar.
Berdasarkan kajian yang pernah dibuat terhadap 60 penghidap kegagalan ereksi (ED), aliran darah ke zakar bertambah baik selepas enam minggu mengamalkan penggunaan herba ini. Aliran darah terus meningkat sehingga 50 peratus selepas enam bulan.

4. Ginseng Siberia

Tumbuhan semulajadi ini pula dikatakan mampu merangsang kalenjar adrenalin untuk menghasilkan lebih banyak testosteran dan hormon seks.
Justeru, ia memberi kesan memberangsangkan bagi meningkatkan tenaga serta stamina yang amat penting dalam hubungan seksual.
Ada beberapa lagi herba atau bahan semulajadi terkemuka sering dikaitkan dengan kehebatan seksual lelaki. Antaranya ‘Withanania Somnisera’ dan’‘Akar Murungai’ yang terkenal di kalangan masyarakat India serta ‘Horney Goat Weed’ yang amat popular dalam tradisi perubatan di China.
Walaupun keberkesanan sesetengahnya tidak dibuktikan secara saintifik, herba berkenaan tetap popular dan masih banyak digunakan oleh pelbagai bangsa di dunia.
Kini kebanyakan herba terbabit dikeluarkan dalam pelbagai bentuk produk terproses menggunakan teknologi moden.
Tetapi pengguna perlu mengambil berat aspek keselamatan dan keserasian jangka pendek serta jangka panjang atau mendapatkan nasihat doktor sebelum menggunakan produk berkenaan.



5. Garuda Series

Produk kelelakian terunggul dengan gabungan formulasi turun temurun bagi masyarakat Melayu dahulu kala, masyarakat Jawa zaman purbakala, amalan tradisi masyarakat Arab dan juga formulasi rahsia tumbuh-tumbuhan hutan Amazon bagi golongan lelaki Amerika Selatan.
Diformulasikan dengan ekstrak tumbuh-tumbuhan herba yang asli dan unggul, amalan semulajadi yang telah dipadukan menjadi satu produk tunggal dan lengkap.
Selain mampu membesarkan saiz aset seseorang lelaki melalui tatacara urutan yang betul, produk Garuda Series juga mampu mengatasi pelbagai masalah kelelakian yang menghantui para golongan lelaki.
Oleh itu, Produk Garuda Series pastinya menjadi pilihan utama lelaki masa kini apalagi produk ini mendapat kelulusan daipada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) [No kelulusan : MAL53244533GS]


Untuk mendapatkan maklumat terkini, gambar-gambar testimoni dan video-video teknik urutan zakar yang berkesan, lawati laman sosial berikut:


Whatapps :  http://www.wasap.my/+60134176704
Wechat ID : garudaseriesgerik atau scan QR code ini


Facebook Page : @garudaseriesgerik (https://www.facebook.com/garudaseriesgerik/)

Follow Twitter : @Zack_Danial85 (https://twitter.com/Zack_Danial85

Follow Instagram : @garudaseriesgerik (http://instagram.com/garudaseriesgerik)

Follow Tumblr : https://garudaseriesgerik.tumblr.com

LINE ID : garudaseriesgerik

Beetalk : garudagerik2018


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Teknik Urutan Batin (Foreplay) Suami Isteri Dengan Menggunakan Minyak Garuda Series

Teknik Urutan Membesar dan Memanjangkan Zakar Dengan Garuda Series

Penerangan Produk Garuda Series 3.0 Men's Oil