Promosi Batang Melintang 2018

Hai semua teruna perkasa! Selamat Datang ke Blog Rasmi Ejen Garuda Gerik, ejen jawa ahh ahh ahh

Pada 1 sehingga 15 Januari 2018, Garuda Series telah mengadakan promosi bersempena Tahun Baru 2018 iaitu #KempenBatangMelintang2018. Kempen ini telah membariskan beberapa produk garuda series pada harga yang amat murah dan mampu dimiliki oleh kesemua golongan lelaki, tidak kira yang mengalami masalah kesihatan zakar ataupun bagi yang baru membina bahtera rumahtangga.



Produk-produk seperti Minyak Garuda Series Men's Oil (50 ml / 100 ml), Sabun Pacak Asli, Garuda Wash, Pacak Booster dan lain-lain produk dijual pada harga promosi yang pastinya membuatkan zakar anda kembali terpacak, ligat dan mantap!

Tanpa membuang masa, ayuh kita lihat senarai sebut harga dan juga kotak-kotak misteri yang bakal dimiliki oleh pengguna bertuah!


- Pek Promosi ini amat sesuai untuk golongan pelajar, sang arjuna yang sedang backpack/travel atau selalu merantau baik diluar mahupun didalam negara, dan juga golongan yang baru berjinak-jinak dengan produk Garuda Series ini.

- Satu video urutan zakar secara ekslusif akan diberikan kepada pengguna pek ini, sebagai panduan dan untuk memperolehi kesan yang optimum.

- Penghantaran percuma tidak kira disemenanjung, mahupun di Sabah dan Sarawak. Free of charge!



- Pek 2 ini merupakan sebotol minyak Garuda Series dengan isipadu 100ml, dijangka boleh bertahan sehingga dua bulan penggunaan (bergantung kepada penggunaan seseorang).

- Pek ini amat sesuai bagi sang teruna yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan dan dalam mood bajet, tetapi masih menginginkan kepuasan melayari bahtera syurga rumahtangga yang abadi.

- Pek ini juga amat bersesuaian bagi lelaki yang selalu melakukan aktiviti lasak dan kerap masuk ke hutan, atau mereka yang melakukan kerja-kerja berat dan tidak terbeban dengan barang-barang yang banyak. Sapu sahaja minyak ini dan mulakan kerja anda! Mudah dan murah.

- Dua video urutan zakar secara ekslusif akan diberikan kepada pengguna pek 2 ini, sebagai bahan panduan selain dalam usaha mendapatkan kesan dan saiz yang diinginkan.
 
- Penghantaran percuma tidak kira disemenanjung, mahupun di Sabah dan Sarawak. Juga Free of charge!


- Set A diberi nama sebagai 'Set Batang Sedap', sesuai dengan produk-produk yang ditampilkan didalam set ini.

- Sebotol minyak Garuda Series 50 ml dan seketul Sabun Pacak Asli (80 gm) akan diberikan didalam pek batang sedap ini.

-Selepas selesai menyapu minya garuda ini selama beberapa jam, basuh perlahan-lahan olesan minyak tadi dengan sabun Pacak Asli selama tiga minit, bagi mendapatkan kesan yang sedap sedap sedap.

- Set mampu beli ini amat sesuai bagi mereka yang bergelar pelajar, pekerja-pekerja di tapak binaan mahupun abang-abang yang sedang mengalami masalah zakar. Mereka yang baru-baru mencuba menggunakan produk Garuda Series ini juga amat digalakkan membeli set ini kerana ianya mempunya Sabun Pacak Asli yang diformulasikan dengan ekstrak serai wangi. Amat wangi dan selamat digunakan.

- Dua video urutan zakar dan cucian dengan menggunakan Sabun Pacak Asli secara ekslusif akan diberikan kepada pengguna set ini, sebagai panduan dan untuk memperolehi kesan yang diingini.
 
- Penghantaran PERCUMA untuk set ini, tidak kira anda berada di semenanjung, mahupun di Sabah dan Sarawak. Free of charge!




- Set B atau lebih kenali sebagai 'Set Batang Power' ini, mengandungi sebotol minyak Garuda Series 100 ml, seketul Sabun Pacak Asli (80 gm) dan sebotol minyak Garuda Series 15 mL.

- Set penjagaan ini amat sesuai bagi golongan pertengahan yang menginginkan batang yang power, mantap dan selalu dioles dengan minyak Garuda Series ini.

- Pastinya selepas anda menggunakan set 'Batang Power' ini, aset kelelakian anda sudah tidak boleh dipertikaikan oleh sesiapa, mantap dan power!

- Tiga video berupa teknik urutan zakar, cara olesan yang betul serta cara-cara membersihkan zakar dengan menggunakan Sabun Pacak Asli secara ekslusif akan diberikan kepada pengguna set ini, sebagai panduan lengkap kepada anda.
 
- Penghantaran masih PERCUMA tidak kira disemenanjung, mahupun di Sabah dan Sarawak. Free of charge!


- Set C iaitu digelar sebagai 'Set Gegar Vagina' membariskan empat produk Garuda Series yang ekslusif dan primium.

-Didalam set ini, anda akan mendapat sebotol minyak Garuda Series 50 ml, seketul Sabun Pacak Asli (80 gm), sebotol Garuda Wash (100 ml), sebotol Pacak Booster (30 ml) dan sebotol Garuda Series (15 ml).

- Set ini amat sesuai bagi golongan pertengahan atas, dan juga bagi mereka yang mempunyai beberapa masalah zakar seperti cepat pancut, ejakulasi pramatang dan juga angin pasang.

- Oleh itu, enam video ekslusif yang antara ialah teknik-teknik urutan zakar yang pelbagai, cara mengoles, serta teknik basuhan zakar dengan menggunakan Sabun Pacak Asli secara ekslusif dan premium, khas untuk anda.

- Tidak dilupai, bagi anda yang membeli set C ini daripada ejen Gerik akan menerima sebuah kotak misteri yang misteri, sebagai tanda terima kasih kerana berurusan dengan Garuda Series Ejen Gerik.

- Penghantaran masih PERCUMA tidak kira anda berada di semenanjung, Sabah mahupun Sarawak. Free of Charge!



- Set D atau diberi nama sebagai 'Set Batang Kuda' ini adalah set yang paling laku keras, paling panas dan paling banyak dibeli khususnya oleh golongan usahawan muda, ekspatriat luar negara khususnya Brunei, Singapura dan Indonesia, juga ahli-ahli politik yang sedang berjuang didalam kempen PRU14 ini.

- Set Batang Kuda ini mengandungi DUA botol minyak Garuda Series 100 ml, seketul Sabun Pacak Asli (80 gm), sebotol Garuda Wash (100 ml), sebotol Pacak Booster (30 ml) dan sebotol minyak Garuda Series (15 ml).

- Set D akan hadir bersama lapan (8) video ekslusif yang menampilkan teknik-teknik urutan zakar yang betul dan berkesan dalam usaha memperolehi zakar sebesar 7 inci, video cara penggunaan Garuda Wash, pelbagai cara olesan Pacak Booster dan juga video amatur teknik basuhan dengan menggunakan Sabun Pacak Asli.

- OH, tidak dilupa juga,  sebagai tanda menghargai pelanggan-pelanggan yang berurusan dan membeli Set D ini dengan Garuda Series Ejen Gerik, anda akan menerima sebuah kotak misteri yang cukup misteri, hanya anda sahaja yang dapat merungkai kemisterian kotak tersebut. khas untuk anda.
 
- Penghantaran PERCUMA tidak kira anda berada di semenanjung, Sabah mahupun Sarawak. Free of Charge!


Apa tunggu lagi?

Whatapps : http://www.wasap.my/+60134176704
Wechat ID : garudaseriesgerik atau scan QR code dibawah,

Follow Instagram @garudaseriesgerik (https://www.instagram.com/garudaseriesgerik/)
Follow Twitter @Zack_Danial85 (https://twitter.com/zack_Danial85)
Facebook Page @garudaseriesgerik (https://www.facebook.com/garudaseriesgerik/)
LINE : garudaseriesgerik
Beetalk : garudagerik2018
Tumblr : https://garudaseriesgerik.tumblr.com/

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Teknik Urutan Batin (Foreplay) Suami Isteri Dengan Menggunakan Minyak Garuda Series

Teknik Urutan Membesar dan Memanjangkan Zakar Dengan Garuda Series

Penerangan Produk Garuda Series 3.0 Men's Oil